Contact

Studio Vixx© Branding Agency - Let's make it happen

Contact

Studio Vixx© Branding Agency - Let's make it happen

Een merk moet uitstralen wat je bent als onderneming. Dat gaat veel verder dan alleen een logo.

Een merk moet uitstralen wat je bent als onderneming. Dat gaat veel verder dan alleen een logo. Studio Vixx maakt merken sterker. Ze vertalen strategische plannen in concrete en toepasbare marketing- en communicatieactiviteiten die ertoe doen en brengen zo meer duurzame doelen en missies de wereld in. Founders van Studio Vixx, Nadia Maatoug en Laura Jorna, vertellen.

 

‘Iets niet doen kan altijd nog!’

 

“Sinds 2016 helpt Studio Vixx merken hun verhaal met impact over te brengen”, start Laura. “En dan expliciet voor merken die hard groeien, en een positieve, duurzame aan de economie en ecologie leveren. We helpen merken, van scale-ups tot industrie leiders zoals Heliox, Solar-Energies, IntegrationPeople, Rabobank en Unlock_ van A tot Z vooruit met zaken als een Merk Strategie, Merk Identiteit, Campagnes en Content Creatie. Denk aan het logo, de kleuren, de huisstijl en de tone-of-voice, social mediacampagnes, contentkalenders en online advertising.

IJzersterk team

Nadia gaat verder: “Dat helpen doen we uiteraard samen met de onderneming of organisatie en de mensen die er werken. Door middel van een strategische startsessie halen we boven tafel waar de behoefte precies zit. Waar wil je meer zichtbaar zijn, wat wil je bereiken bij je doelgroep, waar zit je blinde vlek? We denken uitgebreid mee en vullen daarna op een creatieve en vernieuwende manier die wensen in. 

Ons team bestaat uit strategen, marketeers en designers. De creatieve concepten die bedacht zijn, kunnen direct van idee naar eindproduct worden vertaald. Dat werkt heel fijn, hierdoor kunnen we snel schakelen en leveren. Zelf scherp blijven verdiepen we contact in nieuwe ontwikkelingen en technologieën. 

Daarnaast ambiëren we merken zoals Rituals en Patagonia; ‘ik ben bijvoorbeeld onder de indruk van een merk als Rituals. In de recessie gestart als oplossing voor dure wellnessdagjes, ontwikkelden ze het homespa-concept wat je nu bij wijze van spreken op ieder vliegveld in de wereld ziet. Dat vind ik knap, dat creatieve ombuigen van moeilijke momenten.” Zegt Nadia. Laura vult aan: “Dat heb ik met het kledingmerk Patagonia, Gaaf hoe zij hun duurzame visie écht uitdragen door bijvoorbeeld events te organiseren om je kleding een tweede leven te geven. Zij zijn echt op de wereld om ‘m te redden, daar kan je alleen maar bewondering voor hebben.”

 

Duidelijke focus

“We hebben daarom een duidelijke focus in ons werkveld aangebracht”, gaat ze verder. “We hebben bewust de keuze gemaakt om ons te richten op duurzame, toekomstgerichte bedrijven. Bedrijven in finance, banking en groene techn en-energie passen daardoor het beste bij ons, en voelen ons geroepen om deze merken te transformeren tot betekenisvol sterke merken. We balanceren heel goed op de fine-line tussen credibility en innovativiteit en weten waar de nieuwe kansen liggen voor deze merken. We hebben inmiddels veel expertise opgebouwd, waardoor we goed weten wat wel en wat niet werkt. We zijn zakelijk, strategisch, creatief en vernieuwend. En we werken op een energieke en unieke manier, horen we gelukkig vaak terug.”

”Wij geloven in het ondersteunen van bedrijven die duurzaamheid als prioriteit hebben en een vooruitstrevende mentaliteit hebben.”

 

Creatief en impactvol

“We houden ervan om klanten keuzes te laten maken die echt bij hen passen”, vervolgt Nadia. “Als mensen na een sessie roepen hoe geïnspireerd ze zijn om hun merk te zien transformeren in een next-level professioneel merk met hun communicatie, zijn we hartstikke trots. We hebben hierbij een onderneming verder geholpen in hun reis naar meer impact en het vinden van hun unieke propositie als merk. Laura en ik zijn ervan overtuigd dat iets niet doen altijd nog kan. 

Een sterk merk draait om mensen, Passie, plezier en professionaliteit in je noodzakelijk om gezond te groeien. Mensen vallen niet alleen voor een mooie presentatie, het verhaal moet kloppen en betekenis hebben. Op de manier die het allerbeste bij de organisatie of onderneming past. Als je dat ware verhaal dan ook nog eens in het volle potentieel op de doelgroep weet over te brengen, dan ben je een sterk duurzaam merk. Daar werken wij dagelijks hard voor!”

Studio Vixx opent professionele podcaststudio!????️

Lees meer

BRAND New Thinking® in je mailbox

Lees meer

De Grote Merktransformaties: Een Blik op Studio Vixx’s Succesverhalen

Lees meer

Creating a bold future starts with us - let's make it happen.

Let's talk ambition